AKTUALNOŚCI

       Rozbój na ulicy Kilińskiego
 
       Do kolejnego w ostatnich dniach rozboju na ulicach Dobrej doszło w minioną środę (6 września) o godzinie 23:30 na ulicy Kilińskiego. Ofiarą napadu padł 27-letni mieszkaniec gminy Dobra zaatakowany przez trzech mężczyzn, którzy bijąc po różnych częściach ciała a następnie trzymając leżącego, z kieszeni spodni ukradli pokrzywdzonemu pieniądze w kwocie 1160 zł.
 
Dodano: 10 września 2006 r.




       Komentarze

ja Dodano: 11-09-2006

ciekawe kto to był
E-mail: magda1986@wp.pl



Dodano: 11-09-2006

wszyscy dobrze wiedzą :P
E-mail:



Dodano: 12-09-2006

Dzieci ludzi ze sporą kasą.Jeden się pewno wywinie, bo podobno faktycznie napastników było czterech.
E-mail:



Dodano: 13-09-2006

wątpie czy się wywinie. Oprócz napadu mają jeszcze inne bajery na sumieniu. (byli już w zawiasach)
E-mail:



spod celi Dodano: 14-09-2006

Starzy już ropoczęli ostre działania. W ten czy inny sposób uda się im pewnie całą sprawę zatuszować. Wrazie czego kupia sobie poszkodowanego i wycofa skargę.
E-mail:



observatore romano Dodano: 18-09-2006

Oj,chyba sie nie wywiną,wszyscy siedzą w aresztach.A przy okazji wyszlo na jaw ze afera ma glebsze korzenie.
E-mail:



Dodano: 19-09-2006

hahahahahahahahahahahaha
E-mail:



Jezdem s miasta Dodano: 19-09-2006

Jeden z nich został podobno porządnie pobity i trafił do szpitala. Tak to jest, jak dzieciarnia zaczyna bawć się w narkotyki.
E-mail:



Dodano: 19-09-2006

dostał wpierdol za sciemnianie współwięźniom, za wciskanie kitu kolesiom, którzy i tak poczaili o co loto
E-mail:



Dodano: 09-10-2006

E-mail:



? Dodano: 10-10-2006

Dla nich ostra jazda to dopiero się zacznie.
E-mail:



? Dodano: 10-10-2006

ale jaja !!! to se chłoposzki namieszali!!!
E-mail:



xxxxxxx Dodano: 01-11-2006

co wy wiecie o zabijaniu tylko płodki siedza a grube ryby nadal sa na wolnosci i sie smieja!!a ty buraki sie z nich smiejecie huj z nimi tylko szkoda mi jedneg kolesia!!!a langoski niech sie dyma bo on jest sprzedawczykiem!!! sprzedał wszysdkich nara
E-mail:



(----------) Dodano: 03-11-2006

smiejcie sie smiecie wy jestescie nie lepsi!!!!tacy z was koledzy?huj z wami!!!
E-mail:



szczera Dodano: 03-11-2006

wiecie tyle co uslszeliscie a najwiecej piszecie patrzcie na swoje bledy dobra slynie ze skndali to nie pierwszy i nie ostatni kazdy w zyciu moze sie pomylic ucza sie na bledach ale kazdemu trzeba w zyciu dac szanse nie wiadomo czy o was nie beda tak pisac a tak w ogole to pisza najczesciej ich koledzy ktorzy nie sa lepsi pomyslci czasem glowa chociaz nie wiem czy wam cos to da bo wiekszosc z was ma sieczke w glowi
E-mail: michas312@wp.pl



*** Dodano: 04-11-2006

ojojo jak to czytam to mi przykro,kazdy robi bledy i oni tez go zrobili,ale w guncie rzeczy czesc z nich to dobrzy ludzi,ktorzy czasem bladza ale maja dobre serduszka i nio emozna ich tak pietnowac i skreslac:(
E-mail:



*** Dodano: 04-11-2006

chciaz sama jestem na nich wsiekla za to co zrobili i ze nie mysleli wtedy o tym co robia i jakie moga byc tego konsekwencje:(
E-mail:



Dodano: 08-11-2006

E-mail:



Dodano: 08-11-2006

dobrze wiecie ze niektorz majac paragrafy pracuja w placowce panstwowej z dziecmi
E-mail:



Dodano: 08-11-2006

ci co siedza nie maja na sumieniu tego co rekiny z dobrej ktorzy utrzymywali swoje rodziny
E-mail:



Dodano: 08-11-2006

co ty gadasz o jakich rekinach mowisz
E-mail:



Dodano: 08-11-2006

skad u nas tyle wody zeby byly rekiny
E-mail:



Dodano: 08-11-2006

nasze miasto ma tylko wody na jednego rekina
E-mail:



Dodano: 08-11-2006

co ty piszesz o jakim rekinie mowisz
E-mail:



Dodano: 08-11-2006

nie udawaj idioty wszyscy wiedza o kogo chodzi
E-mail:



Dodano: 08-11-2006

chyba sie domyslam o kogo chodzi mowi sie o tym od lat ale jak ma sie znajomosci to....
E-mail:



Dodano: 08-11-2006

pieprz wszystko idz na calosc duzymi krokami a nie malymi
E-mail:



Dodano: 03-01-2007

juz nas rodzice wyciagli a wy przestancie takie gupoty pisac bo wy huja wiecie co tam wogule bylo i jak pajace
E-mail:



**B**dla**Sz** Dodano: 03-01-2007

Bardzo, ale to bardzo się cieszymy że wyszliście...>>>A jeśli ktoś chce wiedzieć jak było naprawdę, to lepiej spytać osobiście, a nie wymyślać coraz barwniejsze bajki...i tyle
E-mail:



**** Dodano: 03-01-2007

huja wiecie jak to naprawde bylo i jak jest w arescie chcecie to idzcie sie przekonac A MY JUZ JESTESMY W DOMU

E-mail:



Dodano: 03-01-2007

E-mail:



Dodano: 03-01-2007

trzeba miec znajomosci i to dlatego jestesmy w domu zeby was tez to trafilo to bym tez o was troche głupot po pisal smierdziele
E-mail:



Dodano: 03-01-2007

ale zebyscie odrazu startowali od 5 lat to by wam odrazu mina zbladła pzeszczaly wy
E-mail:



*** Dodano: 03-01-2007

ziomus masz racie niech startujom od 5 lat i wtedy sie przekonajom co ich czeka w arescie nie jeden by se tam dal rade -chlopaki trzymaicie sie dobrze a pujdzie wszystko dobrze i nieprzejmuici sie nimi co oni onas myslom my wiemy swoie i duzo ludz jest za nami
E-mail:



XXX Dodano: 03-01-2007

CO WY KURWY WIECIE O KRYMINALE!ZDOLNI JESTEŚĆIE TYLKO DO TEGO ŻEBY IŚĆ NA PSY I KOGOŚ Z DUPY ZAJEBAĆ KURWY POLICYJNE!!SEREK CZARNY JEŻU OLEJ BEKALARSKI TO SĄ SZMACIARZA BUJAJĄ SIĘ PO ULICACH JAKBY NIEWIEM KIM BYLI A NAPRAWDE SĄ ŚMIECIAMI CO TYLKO UMIEJĄ SIĘ ROZPIERDOLIĆ PO CAŁOŚCI!!kurwy!!
E-mail:



EHE Dodano: 03-01-2007

TAKICH JAK ONI TO TAM RUCHAJĄ W DUPE ALBO JESZCZE GORZEJ!!!
E-mail:



*** Dodano: 06-01-2007

Bardzo fajnie ze juz jestescie z nami i ze juz po wszystkim. Wielkie buziolki i przytulaski dla Was :* Ja tez jestem z Wami :) Trzymajcie sie cieplutko!!!
E-mail:



lopek Dodano: 16-02-2007

Bieżcie przykład z Uniejowa. Zmiana komendanta dwa razy do roku i spokój w mieście. Winnym przypadku ludzie będą mieć większe zaufanie do gangsterów niż do policji.
E-mail:



       Dodaj komentarz

Autor:
Email:
Treść:


Strona główna   |   Wstecz   |   Góra